kedves látogató !

Kedves Látogató !

Üdvözöllek a naplómban !

2009. december 19., szombat

Végre hó !!!.....






Hát leesett amire már nagyon várt a természetfotós....végre hó ! Ráadásul elég hirtelen és nagy hideggel párosulva, a hőmérő akár -15 C fok alá is kúszott. Vártam már ezt az időt nagyon. A lesnél etetve hetek óta + hideg + hó... stb ugyhogy végre ugy gondoltam hogy most megcsinálom az "év képét"...
Sajnos el kell keserítenem a kedves olvasót, a mai napom akár a "Harcom az üvegre fagyott párával" címet is kaphatta volna... Pedig állat az lett volna, de képtelen voltam mit kezdeni az üvegre folyamatosan ráfagyó párával. Mindent kipróbáltam, a páramentesítő spray től kezdve a 12V os hajszárítóig...Ami mondjuk nem rossz (nem is jó..) viszont nagyon zavaró és hangos... Jöttek fácánok (köztük egy eddig ismeretlen sötét színezetű tyúk ), ölyvek, kismadarak stb de amint elkezdtem az üveget törölni, elmentek...Ugyhogy átfagyva , egyetlen értelmes kép nélkül, 4 óra leselkedés után hazajöttem....
Hát, ilyen is van...:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése