kedves látogató !

Kedves Látogató !

Üdvözöllek a naplómban !

2009. december 6., vasárnap

etetőnél...






Tegnap sikerült szereznem némi marha belsőséget...úgy egy fél utánfutónyit...
Mivel hidegebb időkre elrakni nemigen tudom, így úgy döntöttem hogy már most kiviszem az etetőhöz az egészet lesz ami lesz, bár a multkori csúnya rühes róka miatt most pihentetni akartam a hús kivitelét, mert gyanúsan eltűntek a fácánok a környékről. No de ha már a hús itt van....
Ma reggel sajnos a "szokásos" ködös, "esőláblógatós" idő fogadott. Csak délben tudtam kimenni, családi elfoglaltság miatt. Sajnáltam mert biztos voltam benne hogy a lesnél már élet-halál harcot vívnak az oroszlánok a gepárdokkal a húsért ! :) Kiértemkor meglepően elég csend fogadott úgy 1 órán keresztül. Majd megérkeztek a menetrendszerű cinkék (kék,szén, barát), utána pedig egy egerészölyv. Sokat nem teketóriázott, rövid körültekintés után "lecsapott" a húsra.. Sajnos a nap még ekkor sem támogatott fényileg.:( Mivel a les körül elég szűk a távolság, így a 70-200 4 IS sel fotóztam. Örültem neki, legalább végre élesben is kipróbálhattam az új szerzeményemet.. A körülményekhez képest nagyon jól teljesített, alig várom hogy végre napfényben is kipróbálhassam... A 400 assal csak 1-2 portrét tudtam készíteni, de eléggé kis sebességgel.. Olyan 15 óra körül érkezett egy karvaly, de mire felemelhettem volna a gépet, el is tűnt. Rá 20 percre egész csendesen "betopogott" a les elé 2 kakas ! Fantasztikus volt ahogy tőlem balra 10m re az ölyv ebédel, szemben a cinkék, jobbra pedig a 2 kakas ! A kakasok 10 perc múlva eltűntek a sűrűben, az ölyv pedig csak tépte meg téptea húst....Hihetetlen hogy egy ilyen madár mennyi húst képes bezabálni... Sajnos ekkor már fény is alig volt, és "mikulásbulira" hívott a haza...így ki kellett hogy jöjjek a lesből. Ölyvem sértődötten távozott... Kár, mert szerintem fél órán belül róka is jöhetett volna, de hát első a család... Sebaj, így is szép névnapi ajándékot kaptam...:) Köszönöm szépen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése