kedves látogató !

Kedves Látogató !

Üdvözöllek a naplómban !

2009. december 28., hétfő

látogatás a vízi lesemnél















Ma kilátogattam a méltatlanul elhanyagolt vizes lesemhez a vácszentlászlói tóhoz. (kb 3x voltam kint itt a nyáron, de mindig esett az eső..:( ) Igazából csak sétálni mentem olyan 10 óra felé, meg "piackutatni", hátha látok valami érdekeset. Aminek megörültem, hogy a víz szintje apadt vagy 50 cm t, és a tó majdnem teljesen be van fagyva csak a lesem előtt nem...(itt van a befolyó patak) A lesbe beülve megpihenve egy kékes rétihéja szállt le a túloldalra..persze az üveg tiszta kosz volt még, így csak dokumentáltam a gépemmel az eseményt. 1 órát maradtam még hátha visszajön, de semmi érdekes nem történt,(szarka, dolmányos varjú) pedig a víz elég biztatóan alacsony.. Utána sétáltam még egyet, majd visszafelé ballagva "sajnos" észre kellett vennem hogy egy nagy kócsag repült el a les elől..:( Szval csak látnak benne ők valami fantáziát, ugyhogy akkor én is megpróbálok majd nagyobb figyelmet szentelni a leshelynek. Hazafelé egy kékcinkét láttam érdekes pozícióban és egy bütykös hattyút amint fejjel lefelé keresgélt, meg a lenyugvó nap színjátékát egy fasoron..
(a mókusos kép tegnap készült a tápiószecsői tavi sétámkor...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése