kedves látogató !

Kedves Látogató !

Üdvözöllek a naplómban !

2012. január 8., vasárnap

Elmaradt videok...

Adós vagyok az elmúlt pár héttel. Jópárszor voltam kint, de a szokatlanul enyhe idővel nem számoltunk,sajnos teljesen keresztbe húzta a számításainkat. A sasnak híre sincs, a többi madár is csak félve közelíti meg a kirakott csalétket. Ez a 0 és +10 fok közötti hőmérséklet még a leshez való bejutást is kezdi ellehetetleníteni... A víz meg csak ömlik meg ömlik befelé a tóba...mi lesz ebből??

Az erdei kismadaraim közül csak a "szokásos" leghűségesebbek vannak az etetőnél, igazából jó képet nem készítettem róluk. Tanulgatom viszont a videózás rejtelmeit, kisebb nagyobb sikerrel. A minap végre volt időm a szerkesztéssel is foglalkozni, akkor nézzük szépen időrendben a dolgokat...: Először egy decemberi erdei kisfilm saját hanggal az etetőre járó madarakról. Érdekes benne talán a szajkó hangutánzása, meg ahogy a fácántyúk próbál a magokhoz hozzáférni az etető alatt (0:52) , amugy nem nagy durranás szerintem, pláne ebben a minőségben amiben ide fel lehet tölteni...:



Ezután következzen a tótól is egy kis film "élet pillanatokból" összeállítva ,ami a sasos fotózáskor került felvételre, ez már komolyabb hangszerelést kapott.., köszönet a Csík zenekarnak...:) Ez a film már jobban tetszik nekem...



És végül a nemrég forgatott aktuális kedvencem...:) , szintén "Csíkos" aláfestéssel..:) (mostanában nekem nagyon bejönnek ezek a népzenei hangzások , főleg a term. videokhoz) A dolog pikantériája hogy a szám címe: "Be sok eső, be sok sár " ...na az volt...szegény róka koma is alig bírt vele amikor átkelt a tavon...:)



Ráadásként két fotóval tudok még szolgálni ami ekkor készült és a videon nincs...hiába na, egy géppel egyszerre csak egyfélét lehet mívelni...:




Nos igen...a fotó sokkal részletgazdagabb dokumentum, még ha itt a videot csak kis mértben is tudom megjeleníteni a rögzített full HD formátum helyett, így aztán ezért nem mondok le róla...

Hogy mi lesz a folytatás ? Hát azt nem tudom, ami biztos az a szerkesztés és többszöri átnézés alatt jól a fülembe mászott : "be sok eső, be sok sár...! " ...

1 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik az első videó is...:o)!
    Milyen nagy nyűzsgés van az etetőnél!
    A másik kettő alatt viszont valóban jó a zene :o)!

    VálaszTörlés