kedves látogató !

Kedves Látogató !

Üdvözöllek a naplómban !

2011. június 13., hétfő

Az első éjszaka....

Rég vártam a pillanatot, hogy kint töltsem az első éjszakámat a lesben. Igen, ez a les alkalmas egy alkonyati fotózásra, majd kényelmes pihenésre, majd egy hajnali fotózásra is. Gondoltam én...:)
A gát oldalában történő leparkolást még gyakorolnom kell, igaz lecsúszásomban egy rejtőzködő tuskónak és a méteres gaznak is igen nagy szerep jutott...:



Terranóm ha nem is könnyen, de vette az akadályt...:)

Beeveztem és elhelyezkedtem "szokás szerint"...




Sajnos a madaraknak nem tetszett az evező, lesbe bebújó ember, ez este túl közel nem nagyon jöttek a leshez. Kivéve ezt az egy búbost , alkonyati fényben:



Napnyugta után aztán kiterítettem a hálózsákomat és egy üveg sörrel na meg Vitéz nagybányai Horthy Miklós életrajzi könyvével múlattam az időt. (akár kötelező olvasmány is lehetne , főleg politikusaink részére...)
Lámpaoltás után gyorsan rá kellett jönnöm, hogy "itt kevés a luxus, szolid a kényelem.." ,finoman fogalmazva...: A matrac kemény, nincs kispárna, meleg van na és irdatlan békabrekegés a fülemtől néha pár cm re... Kevés alvás után egy korán kelő szürkegémre "ébredtem", amint a les előtti beszállón gyömöszköl le egy jókora halat a torkán...Fény hiányában csak dokumentum kép készülhetett:



Aztán a felkelő nappal beindult az élet..:













A nap képe ezúttal egy kisvöcsök lett, aki hallal volt szíves tőlem pár méterrel odébb felbukkanni...:), ezúton is köszönet neki ha olvassa... :



Távozásom előtt még egy felbukkanó rétisas borzolta a kedélyeket, de csak igen messziről képezhettem le..:



Az alábbi gólyás kép már este , az utcánkban fészkelő párról készült, gondoltam megcsillogtatom "kreativitásomat"...:)



azért...élőben valahogy szebbek voltak.....

1 megjegyzés:

  1. Örömmel nézegettem "hiánypótló" újabb képeidet. Nagyszerű visszatérés. A fejét rázó vöcsök és az éjszakázó gólya különösen tetszett.
    Gratulálok!

    VálaszTörlés