kedves látogató !

Kedves Látogató !

Üdvözöllek a naplómban !

2013. március 30., szombat

Két év

Hihetetlen gyorsasággal jön felfelé a víz a tavaknál, utolsó utáni pillanat volt, amikor múlt hétvégén még fotózhattam a téli lesünkből. (legalább is víz feletti felvételeket..:)  ) Ezt is csak úgy, hogy be kellett rakjak 4 raklapot, amin feküdtem...a víz felett 3 cm re kb..
Úgy 25cm víz állhatott már a lesünkben, valahogy így nézett ki :


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A hajnal igen hideg volt és ködös, sajnos csak napfelkeltekor jöttem rá, hogy miért is vagyok ilyen magányos ....:
 


Igen., jéghártya borította a vízfelszínt...grrrrrrrrrr 

Az objektív mondjuk jól nézett ki így 1cm re a víztől...álmaim perspektívája ! :)

 
Óráknak kellett eltelni, mire valamicskét olvadt a jégtakaró és a madarak betévedtek a les elé-mellé is.. Nagyot nem alkottam, legfőképpen szárcsák vannak a tavon, de azok "dögivel"... Azért lett pár jobb kép:
 




 

--
--
--
Tegnap egy 2 éve várt pillanat teljesedett be ! Hajnalban ismét csónakba szálltunk, hogy a két éve nem használt vízi lesünkben próbáljunk szerencsét.


Látszólag minden rendben volt....aztán kiderült hogy mégse...
Az egyik oldala lejebb süllyedt, és ebben is 5 cm víz fogadott minket...:(
Mindjárt munkával kezdtük a napot..:




aztán elhelyezkedtünk....



Jó volt ismét kitekinteni ennek a lesnek az ablakán..:





Egyértelművé vált, hogy ezen a tavon most a szárcsák az urak...úgy 150 en lehetnek...
 Persze sok szárcsa nem fér meg egy tóban....



A kis vöcsök az ilyen parádékból kimarad...veszély esetén alámerül, hogy vagy 100m el odébb a biztonságban jöjjön ismét a felszínre...


Nem volt sok időnk (és napsütésünk se..) ma fotózni, remélem legközelebb már jobb képekkel számolhatok be...


1 megjegyzés:

  1. Szerintem ezek is jó képek...:o) A barázdabillegetős a kedvencem! :o)))
    ÉS végre itt a TAVASZ!!! Csupa nagybetűsen!!! :O)))

    VálaszTörlés