kedves látogató !

Kedves Látogató !

Üdvözöllek a naplómban !

2008. július 6., vasárnap

Hantmadár


Ma egy általam már régen megfigyelt de még nem fotózott kismadárra mentem, ő a hantmadár. Nem tűnt bonyolult feladatnak, egy lucernatábla mellett lévő szénakazalon és ennek környezetében mozgott. (talán a fészke is itt lehetett valahol) Elég bizalmas kismadár, érkezésemkor elrepült, majd nem messzire egy kiálló ágra újra leszállt és kíváncsian figyelt. Néha le- lecsapott egy egy rovarra, majd újra kiült valami ágra.
Miután megérkeztem gyorsan letelepedtem a "kartonlesemben" a kazal mellett és vártam. Talán egy órácskát ha üldögéltem ott, amikor végre a közelbe merészkedett, fotózható távolságra a kazal tetejére. A képet fix 400 + Canon 1,4x vel készítettem. Sajnos a perspektíva nem az igazi, ugyhogy ezzel a fajjal még futok pár kört..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése