kedves látogató !

Kedves Látogató !

Üdvözöllek a naplómban !

2008. június 29., vasárnap

Egy természetes itató...






Régóta megfigyeltem a falu határában egy helyet, egy ritkán használt műút "törésében" ahol eső után még nagyon sokáig megmarad a víz. Természetesen nem én voltam az egyetlen aki felfigyelt már erre...:)
Ma elérkezettnek láttam az időt arra hogy végre egy kis időt eltöltsek ott... Rejtő "társam" a jól megszokott hűtős karton elhelyezve az út szélén... (Később jöttem rá hogy ez biztonságtechnikai szempontból nem a legelőnyösebb megoldás, főleg amikor egy pótos IFA megy el mellettem 50cm re...) No de lényeg a kép, ugyhogy elhelyezkedés után már csak a madarakra koncentráltam. Soká nem kellett várnom, mert elég "bejáratott" hely volt ez,pláne így 30 C fokban... mindössze a háttér és az egyéb körülmények hagynak némi kívánnivalót... (a képeken is..) Összességében azért izgalmas időtöltés volt,de sajnos az eltervezett "víz fölött repülő nyitott szájú fecske" képet sehogy sem sikerült élesen kivitelezni..:( Az alábbi madarakat láttam itt fürödni: molnárfecske, füstifecske, házi veréb, balkáni gerle, vadgerle, sárga billegető, barázda billegető, kenderike, tengelic, zöldike, remélem nem hagytam ki senkit.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése