kedves látogató !

Kedves Látogató !

Üdvözöllek a naplómban !

2008. május 4., vasárnap

repceföld






Végre nyílik a repce ! Régóta vártam ezt,tervem az hogy valami kismadarat ezzel a szép sárga háttérrel tudjak fotózni. Rövid terepbejárás után találtam is egy helyet ahol a repce mellett egy fasor van és a csaláncsúcsok elég intenzíven mozognak a környéken. Sárga póló a fejre,repcébe be, állvány ki, és türelem.... Szerencsére nem sokat kellett várakozzak és jött is a "téma". Sajnos a belógó repceágak több bajt okoztak mint gondoltam, de azért sikeresen elértem a kitűzött célt... Cigány csukot és rozsdás csukot is sikerült fotóznom az "álmodott" sárga háttérrel, még ha nem is lettek tökéletesek. Aztán elkezdett esni az eső , így elindultam hazafelé.
Egy elhagyott úton mentem amikor is egy sárga billegetőt láttam az út szélén. Bevárt ugy 15 m re, majd előre repült az úton. A következő "találkozónál" jobbra fordítottam az autót, és kézből csináltam róla pár képet...pont énekelt egy sort..
A tájképen a szomszédos Zsámbok temploma látható....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése