kedves látogató !

Kedves Látogató !

Üdvözöllek a naplómban !

2011. április 2., szombat

Tavasz a réten...

Pirkadatkor már a nádi lesben ültem, izgatottan vártam mit hoz az első tavaszi hajnal a réten... Látszott hogy napos, jó idő lesz ma, ez a kedvencem, amikor a hajnali párás sötét rétre egyszer csak rátör a nap fénye, melege....:)
Egy tyúk még szinte sötétben jött ki a nádból:



A nap pedig fokozatosan kezdte felőrölni a ködöt, gyönyörű , rövid ideig tartó fényjáték közepette...:





Pár percem volt csak arra hogy telével is megfotózzam ezt a "színjátékot". Élesség itt, élesség ott, komponálás, katt-katt.....





A nád mögött csodaszép narancssárga hátteret adott , nem bírtam kihagyni..:



A nap feljött, de sajnos téma nem érkezett a nádból. Pedig a természet, ha még nem is 100% on , de teszi a dolgát. A patak túloldalán őzek legelésztek, nyulak kergetőztek. A pacsirták szikrázó énekébe itt ott egy kakas kiáltott bele. A cigány csuk pár pedig már a fészek építésével van elfoglalva. Szerencsére rövid pihenőre a kunyhóm mellett is meg-megálltak néha egy "trillarára":



Korszakalkotó képet ma nem készítettem...ilyen is van, talán majd máskor. Elfogadtam hogy ma nekem ennyi lett megírva,így aztán lassan hazaballagtam ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése