kedves látogató !

Kedves Látogató !

Üdvözöllek a naplómban !

2011. március 8., kedd

Betolakodó...

Pár napja ,a rókán felbuzdulva, konzerves macskakajával húztam körbe az istálló környékét és a szagot elvezettem egészen a fán keresztül be az istállóba. Hátha...
A maradék kaját a hálóban hagyva felakasztottam egy gerendára úgy 1,5 m magasba...
Ma reggel meglepődve vettem észre , hogy a csalin kívül a gerendán hagyott macskaeledel is eltűnt ! Milyen róka lehet az amelyik felmászik a gerendára????
A választ a memóriakártyán találtam....:





Tehát macskaeledelre macska....:(
Nem értem ma reggel miért néztek értetlenül rám a boltban , amikor dobozos rókaeledelt kértem??? :)

2 megjegyzés:

  1. Olyan jót mosolyogtam magamban a bejegyzésedet olvasva....:o) Rókaeledel...:o))
    De a fotók is nagyon jók!

    VálaszTörlés
  2. :) Igen, hirtelen ezek jutottak eszembe....már mindent megtennék a sikerért...:)

    VálaszTörlés