kedves látogató !

Kedves Látogató !

Üdvözöllek a naplómban !

2014. november 5., szerda

Az "Év Természetfotósa 2014" (ÉTF-2014)

Mindenki szeret visszajelzést kapni arról, amit csinál. Leginkább pozitív visszajelzésekre "hajazik" az ember, de hát a negatív kritika is kritika... Egy természetet fotózó embernek a család és a barátok, ismerősök visszajelzése is nagyon fontos és remek dolog, de egy idő után mindenki szeretné, ha a "szakma" is elismerné. Erre lehetnek alkalmasak a fotópályázatok. 
Idén ismét megrendezték az ÉTF et, mely a "Sajtófotó" pályázat után Hazánk második legnagyobb fotós pályázata. Nos, hát ide pályáztam idén én is jópár (főleg madaras) képemmel, és kíváncsian vártam, hogy a novemberi hivatalos díjátadón idén ismét  lesz e kiállítva képem a Magyar Természettudományi Múzeum falán ? Lett...Kettő is...Méghozzá nem is akárhol foglalt helyet egyik fotóm....:
Olvasóimnak nagy tisztelettel jelentem, hogy a "Titkos szerelem..." című képem a "Madarak viselkedése" kategória 1. helyén landolt ! :DD



Hát, ha valamit igazán szerettem volna megnyerni, az a madarak kategória....:) És igen, sikerült !!! :))


A másik fotóm a "Szélcsend.." , pedig az "Állatuk és környezetük" kategória "Magasra értékelt" pozícióját foglalta el a falon.. :)


Neki is nagyon örültem, bár a visszajelzések alapján ebben a fotóban úgy éreztem talán nagyobb tartalék van... Sebaj ! Lesz még máshol is pályázat...

Közel 4000 fotóból kiválasztva 96 kép. Hát ez volt az idei ETF dióhéjban.  A képek december 31.-ig megtekinthetők a múzeum falán. Aki kíváncsi a részletekre, a többi kategória képeire, az megtekintheti a www.naturart.hu/etf honlapon.
Boldog vagyok, hogy ilyen elismerésben részesültem, de mint pályázattal kapcsolatban azért idén is voltak "meg nem értett" kérdéseim (nagyjából a tavalyiak..)..: A legnagyobb pl., hogy miért van az, hogy közel 10 éve nem volt Magyarországon készített kép az "Év Természetfotója" amikor annyi remek fotó születik idehaza is...? Vagy csak én vagyok ennyire "lokálpatrióta" ??  Persze nem kell mindent értenem...és talán nem is akarok....Inkább megmaradok lelkes madárfotósnak...és most jól is érzem magam ott, a dobogó legtetején...:))






16 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!! Örülök, hogy sikerült nyerni, mindkettő elképesztően szép fotó. Nagyon nagyon ügyes vagy! ;-) Mi ezt tudjuk, végre a szakma is tudja.

    VálaszTörlés
  2. Először is Gratulálok. 2005 és 2012 -ben is hazai kép lett az Év Természetfotója, de jogos az észrevételed, ezen felül túlságosan is bennfentes a pályázat elsősorban a NaturArt -hoz közeli vagy a tagok által szervezett vagy részt vett túrákon fotózok, ismerősök közt kerülnek ki a kiválasztottak. Nálam már az érdekes kategóriában van, hogy egyszer zsűri egyszer pályázó a M Bence. Nem vitatva hogy ott a helye a képeinek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hát hasonlóképpen látjuk azt hiszem ...
      Bence sokat tesz a jó képekért ez bizonyos, bár nekem sokal jobban tetszett, amikor hazai fotókkal rukkolt elő Costa Rica helyett...:( Köszi mégegyszer !

      Törlés
  3. szia Miki!
    gratulálok, nem érdemtelenül szerzett trófea!!!
    üdv lotár

    VálaszTörlés
  4. Szép munka! Fantasztikus fotók! Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  5. Hát most lááááááááátom csak mi történt????
    Végre kedvenc természetfotósuk oda került a méltó helyre :)
    Nagyon örülök és sok sok ilyen pillanatot kívánok még! Bocs, hogy eltűntem kicsit, de aki eltűnik, az meg is kerül egyszer :) ahogyan te is ! Szuper a két kép, és persze a többi is, gratulálok Miki!!!

    VálaszTörlés