kedves látogató !

Kedves Látogató !

Üdvözöllek a naplómban !

2008. június 14., szombat

Eperfa



Egy ismerősöm hívta fel a figyelmemet hogy hazafelé tartva, az útról disznókat látott mozogni egy búzatáblában. Úgy döntöttem utánajárok a dolognak és táskámmal a hátamon elindultam a helyre. Odaérve jól látszódott a sok túrás, de alkalmas helyet ott nem találtam lesben ülni. 100m rel arrébb viszont megakadt a szemem egy eperfán, aminek magasles van ácsolva az oldalába. Jobban szemrevéve a dolgot látszódott hogy a disznók ide (is) járnak ki csemegézni a lehullott epret. Gyors elhelyezkedés a lesen, majd várakozás.... 1 óráig semmi, majd amikor az alkonyat miatt éppen kezdtem volna hazaindulni, a közeli erdőből szép sorjában vadmalacok jöttek egyenesen az eperfa alá ! Nem törődve semmivel, elkezdtek turkálni és falni a lehullott epret. Ekkor gyors objektívcsere az 50 1,8 ra , majd fotózás a lesről pont magam alá ugy 3 m rel.. Persze a malacokból alig lehetett valamit látni a sűrű aljnövény miatt, a fejüket pedig alig akarták a földből kiemelni, csak túrtak-fúrtak... Röviddel ezután megjelent a koca ! Bevágtatott a les alá, majd nagyot fújva megérezve az ember szagot elrohant az erdőbe, de mint akinek mondják , még egyszer megállt hogy lefotózhassam... Ezután kissé lejjebb merészkedtem a létrán , egész pontosan a 2. ! fokról (ugy 1-2m ről is!) kattingattam a malacokat, akik egyesével ugyan, de gyanut fogva elrohantak az erdőbe. Sajnos jó minőségű képek az alkonyat miatt nem készültek.
Hát ez a nap volt az (ez is..), amikor az élmény sokkal nagyobb volt mint amit az elkészített képek mutatnak...és amikor könnyebb lett volna egy vadmalacot megfogni mint lefotózni..:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése